پریا جونمپریا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
اِرمیا جونماِرمیا جونم، تا این لحظه: 5 سال و 20 روز سن داره

✿ تنــ♥ـها دلیــل زندگیــ♥ــم ✿

روزهای اول سال

1394/1/3 2:10
نویسنده : شاپرک مامی
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلکم

این روزا رو همیشه دوست داشتم،پریشب خونه آقاجون سبزی پلو ماهی خوردیم.دیروزم خونه مامانی و دختر دایی مامانو بابا رفتیم عید دیدنی.

وقتی کار بدی میکنی و دعوات میکنم خیلی جالب قهر میکنی،پریشب داشتم کارای بدتو برای بابا تعریف میکردم خیــــــلی وقت قهر کرده بودی ،منو بابا هم ریزه ریزه بهت میخندیدیم.

وقتایی که بابا خونه نیس منو  که بوس میکنی به طرف در خونه  یه بوسم واسه بابا میفرستی چند روز پیش منو بغل کردی بعد گفتی بابا و رفتی دم در خونه دستاتو باز کردی و به در خونه چسبیدی منم از خنده مرده بودم.

بعد دو سال یه کم موهای جلوی سرت بلند شده منم یه کش کوچولو زدم به سرت دوتایی کلی ذوق کردیم و ازت چنتا عکس گرفتم.

من که نماز میخونم اگه نخوای شیطونی کنی (یا به من آویزون میشی یا مهرمو برمیداری میری) پیشم نماز میخونی هرکاری من میکنم انجام میدی "رکوع -سجده و....."

یه سری کلیپ توی لب تاپ داری گاهی برای خوردن غذا برات میزاریم،همه رو با دقت میبینی.یکیش سوتی های برنامه ی "من و تو پلاس" از شبکه من وتو هست،تمام کارای مجری هارو جلو جلو انجام میدی.

جمعه 10روز پیش زنبیلتو انداخته بودی توی دستت به طرف در خونه اشاره میکردی ،من گفتم : میخوای بری خرید؟گفتی (با اشاره):آره - من : چی میخوای بخری؟ یه کلمه ای همینجوری گفتی شبیه " آش ". منم استفاده کردم گفتم میخوای آش بخری.دیگه تا شب ول کن نبودی.انقد آش آش کردی تا رفتیم بیرون با بابایی آش خوردیم.

شب چهارشنبه سوری رفتیم پشت بوم ترقه بازی شما ترسیدی و خیلی گریه کردی منم اومدم پایین ولی بابا با همسایه ها خیلی ترقه بازی کردن.فرداش برا همه تعریف میکردی : بچه ها ترقه بازی کردن،ماهیه  (قرمز) ترسید،بوم صدا داد... (به زبون خودت)

گاهی که مامان یه کاری انجام میده وقتی کارم تموم شد و نتیجه شو دیدی میگی : ؟ آهّاااا

یه دستبند برات درست کردم وقتی دست میکنی خیلی دستت قشنگ میشه،عکسشو میزارم ببینی.

این روزا این کلمات رو میگی: بچه=بدّه     لوبیا=لولو     گل=قل گاهی هم میگی : لُ  دیگه یادم نیس.....

برو ادامه مطلب عکساتو ببین گل مامان ....

اینم اون دستبندی که گفتم ،خیلی قشنگه...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

جای جدیدی که قایم میشی(توی کمد دیواری)

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

موهاشو ببین...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پریا پای سفره هفت سین خونه مامانی

پسندها (6)

نظرات (5)

♥ نیکتا ♥
4 فروردین 94 18:11
سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. خوش حال میشم بهم سربزنید
مامانی علی(زینب)
5 فروردین 94 2:26
سبزی پلو نوش جونتون.4شنبه سوری هم مبارک. الهی فدای موهای نازت خاله جووووون. چقدر شما خوشجیل و مشجیلی
شاپرک مامی
پاسخ
سلام ممنونم
♥ایدا♥
7 فروردین 94 17:05
سلام امید وارم عید بهتون خوش گذشته باشه خوش حال میشم به منم سربزنید اپم با هفت سین امسال و خاطرات فروردین ماه
شاپرک مامی
پاسخ
سلام ایدا جون عید شماهم مبارک ممنونم
مامان زهرا
8 فروردین 94 2:33
سلام به پریا خانم خوشگل ومامان مهربونش . عیدتون ئمبارک .سالن مبارک ایشالله همیشه سلامت وشاد باشین . وااای چه موهایی خانمی شماکه حق داری دلت بخواد موهای پریا جون زود بلند بشه منم که پسر دارم دلم میخواد موهای محمد سام زود رشد کنه چون که موهای امیررضا اصلا جنسش خوب نیست مجبور بودم همیشه کوتاه کنم . چه دستبند قشنگی ماشالله به این مامان هنر مند وباسلیقه . پریا جونم ببوس
شاپرک مامی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که اومدیمن دوست داشتم دختری با موهای مشکی و پر داشته باشم نشد ولی اشکال نداره بزرگ میشه موهاشم بلند میشه
هنگامه
8 فروردین 94 13:19
سلام سال نو مبارک ماشالله دیگه خانوم تر داره میشه هر روز
شاپرک مامی
پاسخ
عیدتون مبارک ممنون عزیزم