پریا جونمپریا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
اِرمیا جونماِرمیا جونم، تا این لحظه: 5 سال و 15 روز سن داره

✿ تنــ♥ـها دلیــل زندگیــ♥ــم ✿

شیرین زبونی های دختـــ♥ـــرم

1394/3/3 0:23
نویسنده : شاپرک مامی
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمniniweblog.com

این روزا خیلی از کلمات رو میگی ،بیشترشو به زبون خودت ولی خیلی از کلمات رو درست تلفظ میکنی.بعضی هارو هم برات هجّی میکنم درست میگی ولی یه دفه که میخای بگی نمیتونی.

یه بازی یا بهتر بگم سرگرمی منو تو اینه :niniweblog.com

مامان:تو دختر مامانی؟   پریا: آها

مامان:تو جیگر مامانی؟    پریا: آها

مامان:تو خوشگل مامانی؟   پریا: آها

مامان:تو عسل مامانی؟   پریا: آها    و این کار ادامه داره با سوالایی از این دست......

تازگی بله niniweblog.comگفتن رو یاد گرفتی.

من: دختر مامان   پریا: بله    من: عشق مامان   پریا: بله    من: طلای مامان   پریا:بله و........

الان بابایی خوابه داره خرخر میکنهSleepy Smiley Face بهت میگم بابایی چیکار میکنه ؟ میگی: خاااا  ششش

یادم نیس اولین بار کجا و کی - من یا بابایی تو ماشین توی یه تونل جیغ زدیم از اون موقع شما هر وقت میریم توی تونل جیغ میزنی حتی از زیر پل هم اگه رد بشیم تو یه جیغ کوتاه میزنیپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ من و بابایی هم کلی ذوق میکنیم niniweblog.comو بهت میخندیم.

اگه کسی کاری بکنه که خوشت نیاد میگی: اَه  یا اِاِ مثلا داری دعواش میکنی.

چند وقت میخاستی صدای بابا بزنی میگفتی: باباد یعنی بابایی انقد بابا باهات کار کرد و برات هجّی کرده الان میگی بابادی منو هم مامانه صدا میکنی یعنی مامانی.

شنبه هفته قبل به خاطر مبعث تعطیل بود ما هم از فرصت استفاده کردیم و چندروزی رفتیم کاشون،niniweblog.comبه خاطر گلابگیری خیلی شلوغ بود.یه روزم منو بابا رفتیم برای آقاجون گل چیدیم چون خیلی باد میومد شمارو نبردیم.

قبل اینکه بریم مسافرت قصد داشتم ببرمت آرایشگاه موهاتو کوتاه کنم(البته نشد که بریم)،چند روز برات مقدمه چینی میکردم که اونجا رفتی گریه نکنی ،کلی از آقاهه تعریف کردم ،ازاینکه بهار(دخترعموت) وniniweblog.com سحر (دختر خاله ات) رفتن آرایشگاه و آقاهه بهشون شکلات داده حرف زدم که شما راضی بشی؛یه روز صبح چشماتو که باز کردی گفتی : مامان آدادا آهاااا - کلی فک کردم تا فهمیدم جنابعالی میخای بری آرایشگاه.

برو ادامه ی مطلب عزیزم...              http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

 

پریا جونم در گلابگیری

niniweblog.comniniweblog.com

گل های آقاجون (البته خودم تو این عکس هستم سانسور شده)

niniweblog.comniniweblog.com

اینم از او فیگورا که میخای ازت ات (عکس) بگیرم قربونت بشم الهـــــیniniweblog.com

پسندها (6)

نظرات (6)

♥♥ مه آ سا ♥♥
3 خرداد 94 2:52
سلام دوست عزیزم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کــردم از شما دوست عزیزم میخواهم بهم لطفا رای دهید لطفا عدد 17 را به 1000891010 ارسال نمایید لطفا بهم رای بدید جهت دیدن عکس جشنواره ی من به وبلاگم مراجعه فرمایید
شاپرک مامی
پاسخ
سلام حتما
مامان آنیسا
5 خرداد 94 9:13
ماشالا به پریاخانونم شیرین زبون
شاپرک مامی
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامانی علی(زینب)
5 خرداد 94 15:44
وای خوش به حال این پری جووون جای ما رو هم خالی کن بین گلای ناز
شاپرک مامی
پاسخ
جاتو واقعا خالی
مامانی علی(زینب)
5 خرداد 94 15:45
سلام علی ما در جشنواره شرکت کرده کد ۷۷ عکسش داخل وبم هست دوست داشتی بیا ببین
شاپرک مامی
پاسخ
عکسش خیلی قشنگه
مریم
6 خرداد 94 10:22
سلامممممممم مامانی شاپرک جووون ..خیلی ممنووووووونم که بهم سرزدی عزیزممممم . مدیون دعاهای شما هستم . پریا جونی رو حتما ببوس
شاپرک مامی
پاسخ
ایشاله به سلامتی این بار شیشیه رو بزاری زمین مریمی
مامان زهرا
6 خرداد 94 17:59
سلام دوستم خوبی. ماشاالله به پریا جونم .که شیرین حرف میزنه . چه باحال که توی تونل جیغ میزنی . مامانی موهاش که بلند نیست میخوای کوتاه کنی چه عکس قشنگی.شاد باشین .همیشه .
شاپرک مامی
پاسخ
سلام ممنونم مرسی که اومدی دوست خوبماز بس فر میخوره همیشه نامرتبه انگار وحشت میکنم