پریا جونمپریا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
اِرمیا جونماِرمیا جونم، تا این لحظه: 5 سال و 17 روز سن داره

✿ تنــ♥ـها دلیــل زندگیــ♥ــم ✿

***پریا مثل پری***

1394/5/29 0:37
نویسنده : شاپرک مامی
799 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

 چند وقتی میشه که به خاطر مشکل لپ تاپ زیاد نمیام نت - چندبارم که پست گذاشتم خیلی ننوشتم. ببخشید دختر نازم

از دوسال که رد شدی حرف زدنت خیلی بهتر شده و هر روز یه کلمه ی جدید یاد میگیری عسلم

خیلی وقته که داری جمله میگی.یه مدت شعر تاب تاب عباسی رو به زبون خودت میخوندی تازگی این مدلی میخونی: تا تا عباشی- خودا منو ننازی- اده منو ننازی- ب ب ب مامان بسدی

یه روز من بسم الله رو گفتم تا سوره ی کوثر رو بهت یاد بدم سریع خودت گفتی : قل منم قل هوالله رو برات خوندم تو هم به زبون خودت میخوندی.

الان صلوات رو تقریبا خوب ادا میکنی منم دلم برات ضعف میره niniweblog.com.ولی خودم برای یاد گرفتن صلوات کار نکردم باهات نمیدونم چجوری یاد گرفتی .

پروژه بای بای پوشک داشت خوب پیش میرفت اما نمیدونم چی شد که بعد از دو ماه شما روز و شب چند بار این وراون ور و آب دادی با اینکه شباچند بارمیبردمت بخاطر همین دوباره شبا پوشک میشی.تا ببینیم چی پیش میاد.

خیلی واسه مامان شیرین زبونی میکنی مثلا موقع تبلیغای تی وی درمورد پوشک مرسی آخرش میگی  :مرثی مامان آخه سین رو نمیتونی خوب تلفظ کنی قربون زبونت بشم الهی.

برنامه خندوانه رو خیلی دوست داری و هرکاری رامبد جوان میکنه تکرار میکنی و موقع سرود خوندشون کلی ذوق میکنی.

راستی چند وقته میرم باشگاه ایروبیک شمارو هم میبرم اونجا تا گروهی کار میکنیم یه جا میشینی به محض اینکه از روی تشک بلند میشیم شما هم از جات پامیشی و شیطونیاتو شروع میکنی niniweblog.comخونه هم که میایم کارای مربی رو تکرار میکنی مثلا :کششی که کار میکنیم مربیمون میگه باید عضلاتتون درد بگیره و چند بار کلمه (درد بگیره) رو تکرار میکنه تو هم پاتو میکشی و میگی : دده یا میگی : ن ن ه بجای نفس که مربی میگه.

روزی هزار بار این کار تکرار میشه--پریا : شلا خوبی؟ من : من خوبم تو خوبی؟ پریا : من خو ام...

وقتی میریم کاشون بابایی تو رو میبره شهر بازی خورشید اردهال niniweblog.comگاهی یادش میکنی و میگی : من خوشید آهام

تازگی هر کاری بهت میگم مثلا از دستشویی که میای میگم خودتو خشک کن میگی : من بلد نیستم (من ب ل نیثت) ... از زیر کار در میری؟؟؟!!!

روزی چند بار منو میبری سر یخچالniniweblog.com تا بهت به به بدم و همش میخای یه چیزی بخوری.هروقتم که من چای میخورم بخاطر اینکه قند بخوری میگی چای میخوام

 

http://s5.picofile.com/file/8133200950/ghalb3.gifفدای شیرین زبونیات بشم مامانی منhttp://s5.picofile.com/file/8133200950/ghalb3.gif

اینم یه عکس از قدیما

                   

پسندها (11)

نظرات (5)

مامان زهرا
31 مرداد 94 18:09
سلام عزیزم .خوبی خانمی نگران نباش ، معمولا این جوری میشه . من فک میکنم شما خیلی زود اقدام کردین .الهی که زود زمانش برسه وشماهم راحت بشی . ماشالله به پریاجونم که صلوات میفرسته وقرآن میخونه .در پناه قرآن باشی عزیزم .
شاپرک مامی
پاسخ
مرسی خاله جون شاید زود شروع کردم ولی اولش خوب بود بعد دوماه که پوشک نبود اینطوری شد
رویا
6 شهریور 94 19:05
جیگره
مامان آنیسا
9 شهریور 94 16:32
چه خوب که باشگاه رفتن و شروع کردین من که همش امروز و فردا میکنم البته فکر میکردم با وجود آنیسا سخت باشه ولی حالا اینجور که شما نوشیتن شاید واسه آنیسا هم سرگرم کننده باشه و خیلی شیطنت نکنه در مورد پوشک شبم اگه سه شب متوالی پوشکشو خیس نکنه اونوقت میتونید شبا دیگه پوشکش نکنید ولی اگه دیدید هنوز داره پوشکشو خیس میکنه یعنی وقتش نیست که شب از پوشک بگیریدش
شاپرک مامی
پاسخ
سلام من از وقت پریا ۵-۶ ماهش بوده خاستم برم الان شروع کردم شما هم میتونی امتحان کنی هنوزکه شبا خیلی جیش میکنه منم همین فکرو کردم گفتم تا وقتی خشک نباشه شبا پوشکش کنم
مامان شهناز
23 مهر 94 11:40
سلام عــــــــــزیــــــــــــزم ..خوشحال میشیم به وبلاگمون سربزنید.
آلیز
2 آبان 94 13:23
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر