پریا جونمپریا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
اِرمیا جونماِرمیا جونم، تا این لحظه: 5 سال و 23 روز سن داره

✿ تنــ♥ـها دلیــل زندگیــ♥ــم ✿

سلام سلام بالاخره اومدیم ...

1395/1/29 2:16
نویسنده : شاپرک مامی
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگمniniweblog.com

حتما میگی ای مامان تنبل،حق باشماست من تنبلی کردم

ولی خونه تکونی niniweblog.com که من از اول دی ماه شروع کردم(به دلایلی)،باشگاه رفتنمون ، گل سازی ، فضای مجازی ، بعدم دم عید و خود عیــــــــــــــــد niniweblog.comتوجیه های منه واسه آپ نشدنمون.

حالا که اومدم دیگه......niniweblog.com

حرف زدنا و شیرین زبونیای شما که تمومی نداره ، هر روز یه کار و حرف قشنگ یاد میگیری . به جون خودم گفتنات که دل آدم و آب میکنه.خیلی وقتا وقتی صدام میکنی میگم :بگو یا بله میگی بگو جون دلم عزیزم یا میگی بگو بله دختر قشنگم.

تو خونه تکونی niniweblog.com دم عید خونه مامانی لباس خلبانی 4-5 سالگی بابا پیدا شد شما هم تندی پوشیدی و باهاش عکس گرفتی ،برات بزرگه ولی یه ژست جدیده .میزارم عکسشو...

چند وقت بعد از پروژه بای بای پوشک شبا تو رختخوابت بارون میومد منم مجبور شدم دوباره شبا پوشکت کنم از تعطیلات عید که برگشتیم دیگه شبا جیشتو گفتی منم واسه اطمینان چند شبشو بازم پوشکت کردم الان دومین شبی هست که کلا پوشک و گذاشتیم کنار شماهم خوب خودتو کنترل میکنی.از امشب قرارمون این شده که شما از منو بابا جدا بخوابی نمیدونم تا چه حد موفق خواهیم بود ولی فعلا که به راحتی رفتی تو اتاقت،ان شالله که موفق بشیم.

خیلی اوقات شما سر خوابیدن و غذا خوردن و دستشویی رفتن و کارای از این دست اذیت میکنی،گاهی دعوامون مبشه ،گاهی من حوصله میکنم .مثلا امشب برای خواب کردن شما 1ساعتی پیشت موندم قصه گفتم niniweblog.com،لالایی خوندم،سرتو شونه زدم ولی باز شما نخوابیدی منم از اتاق اومدم بیرون شما هم دنبالم اومدی بعدش که خوابت گرفت  گفتم باید بری تو اتاق منم پای لب تاپ بودم دیدم خودت خوابت برده با همه ی این احوالات دلم برات سوختغمگین.

چند روز دیگه تولدته از الان بهت تبریک میگم . نزدیک تولدت که میشه خیلی یاد ایام اخر بارداری niniweblog.comو تولدت هستم .

این چند وقته اتفاقا یا شیطنت ها و شیرین زبونیای زیادی کردی ولی به علت دیر آپیدن فراموش شدن.

niniweblog.com

ღღخدایــــــــــا شکــــــــــر به خاطــــــــــر همه چیــــــــــزღღ

 

برو ادامه مطلب عزیزم عکسات و ببین...

 

پریا خلبان شده

niniweblog.com

بدون شرح...

niniweblog.com

پریا و جناب خان سوغات کاشون

niniweblog.com

پریا و جوجه هاش که شب عید براش خریدیم ، یکیش چند روز بعد مرد و

اون یکی رو هم کاشون گذاشتیم تا توی فضای باغچه بزرگ بشه.

niniweblog.com

سوم فروردین کاخ سعد آباد

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان آروین
1 اردیبهشت 95 10:45
سلام خانومی. منم پیشاپیش تولد دخملی رو بهت تبریک می گم.
شاپرک مامی
پاسخ
مرسی خاله جون ممنونم که سر زدید
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 اردیبهشت 95 21:33
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
نفس
5 اردیبهشت 95 9:40
سلام پیشاپیش تولد دختر گلت رو بهت تبریک میگم ماشاا خانمی شده برای خودش.یه ابجی یاداداش براش بیار که بدونه بزرگ شده بعد تنهایی تو اتاق خودش می خوابه
شاپرک مامی
پاسخ
اره دیگه باید دست به کار بشیم
مامان جونم
6 اردیبهشت 95 9:26
سلام همیشه شاد باشید و سال95برشما مبارک باشه
شاپرک مامی
پاسخ
سلام ممنونم