پریا جونمپریا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
اِرمیا جونماِرمیا جونم، تا این لحظه: 5 سال و 22 روز سن داره

✿ تنــ♥ـها دلیــل زندگیــ♥ــم ✿

نفس مامانـــــ♥♥♥

1393/12/3 22:38
نویسنده : شاپرک مامی
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مهربونم

الان که دارم این مطلبو مینویسم تو کنترل و گذاشتی دم گوشت و به جای گوشی داری باهاش حرف میزنی گاهی هم "مامان مامان" میکنی که یعنی طرف داره سراغ مامانتو میگیره.

وقتایی که من نماز میخونم میای پشت مامان بهم آویزون میشی،امشبم همینکارو کردی من که بلند شدم ادامه نمازمو بخونم تو افتادی؛من که از خنده نمازمو قطع کردم خودتم انقد میخندیدی و ادای افتادنتو در میووردی که منو بابا از خنده دلمون درد گرفته بود.http://mahsae-ali.blogfa.com

هر وقت من میام پای لپ تاپ تو میای جلو و میگی "من من".میخای برات کلیپ بزازم ببینی.

تازگی دستت به دستگیره ی بعضی درهای خونه میرسه منم کلی ذوق میکنم که دخترم دیگه خودش در و باز میکنه.

این روزا خیلی "ام" میخوری.از شب تا صبح -از صبح تا شب همش میخای بخوری منم نگران اینم که چطوری از شیر بگیرمت.گاهی وقتا که تازه "ام" خوردی دوباره میای میگی: (ام )من یه جوری نگات میکنم یعنی نباید بخوری هی منو بغل میکنی و بوسم میکنی که شاید دل من به رحم بیاد و دوباره بهت ام بدم و گاهی وقتا هم موفق میشی.niniweblog.com

خیلی وقت پیش یه مولودی که حاج محمود کریمی میخوند رو دیده بودی،توی اون کلیپ یه آقایی کِل میکشه ؛امروز من اول اون مولودی رو خوندم تو فورا دستتو گذاشتی کنار لبت و گفتی: "لی لی لی"(البته به زبون خودت) منم اینجوریhttp://mahsae-ali.blogfa.comکه چطوری یادت میاد.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اینم بازی جدید تو با بابایی ساندویچ پریا ...

 

 

       

پسندها (4)

نظرات (3)

هنگامه
4 اسفند 93 13:16
سلام. ماشالله دختر نازی داری خانومی ایشالله خدا برات حفظش کنه
شاپرک مامی
پاسخ
سلام ممنونم
مامان راحله
4 اسفند 93 16:02
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████
مامان سمیرا
11 اسفند 93 11:02
اوف چه ساندویچ نازی
شاپرک مامی
پاسخ
خیلی خوشمزه اس