پریا جونمپریا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
اِرمیا جونماِرمیا جونم، تا این لحظه: 5 سال و 24 روز سن داره

✿ تنــ♥ـها دلیــل زندگیــ♥ــم ✿

پریـــا و این روزاش...

1394/3/12 14:23
نویسنده : شاپرک مامی
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلکمniniweblog.com

روزی هزار بار خدارو شکر میکنم که هدیه ای مثل تو رو بهم داد،خیلی دوسِت دارم عزیزم.niniweblog.com

بریم سر اصل مطلب:این روزا پوشک گیرون داشتیم یا به قول بعضیا بای بای پوشک.

امروز نهمین روزیه که پوشک نیستی ، قبلا میخواستم دو ماه دیگه شروع کنم ولی یه دفه تصمیمم عوض شد و صبح روز دوشنبه هفته پیش دیگه پوشکت نکردم؛ روز اول دو جا از فرش رو آب دادی-روز دومم دو جای دیگه ،روز سوم بیشتر مواظب بودم .5شنبه هم دو جا -جمعه خونه مامانی بودیم ،جایی که هستیم یا کسی که خونمونه نمیخای بیای دستشویی ولی خونه مامانی جایی رو آب ندادی.niniweblog.com

از شنبه هم روزی چند بار میگی جیش  ، چند بارم خودم میبرمت ،فک کنم داریم موفق میشیمniniweblog.com .از قبل خیلی خیلی واسه این کار حول داشتم ولی داره خوب پیش میره ،اونقد که میترسیدم بد نبود؛ گاهی خیلی خسته شدم شستن فرش-پادری-پتو-لباسات ولی گذشت .بالاخره باید این مرحله رو میگذروندیم.

این روزا هر کاری من یا بابایی انجام میدیم میخوای تو هم همون کارو انجام بدی.مدل نشستن ،خوابیدن، یا حتی بابایی که حرف میزنه مثل بابا دستاتو تکون میدی.

این کلمات رو تازه یاد گرفتی:بیا - توت - آلوچه(گوجه سبز) - آپوچی(آبمیوه) - ذدآلو (زردآلو) - رنگ ذد(زرد) - آبا(آبی) - مِ هِه(قرمز) رو هم تقریبا بلد شدی.

niniweblog.com

اینجا هم ادای بابایی رو در میاری...

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامانی علی(زینب)
12 خرداد 94 17:45
سلام عزیزم خدا رو شکر که تموم شد این پوشک ترسناک ترین قسمته ای وای از دست این بابا ها همسر منم همینجور میشینه علیم مثل باباش
شاپرک مامی
پاسخ
سلام خاله اره به خدا من که خیلی ازش میترسیدم
مامان گیلدا
12 خرداد 94 18:22
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
عباس پدر مهربان
13 خرداد 94 10:35
سلام انشالا موفق باشید
مامان راحله
13 خرداد 94 19:37
ĸoѕαr
16 خرداد 94 19:52
Aunt Jvnm.chh Nazi salute your website. !!! I went to my fancy like the cute little white Vbanmk. If you click on my web .aztvn happy thank Kelly
شاپرک مامی
پاسخ
من که نفهمیدم چی گفتی ولی بهت سر میزنم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
20 خرداد 94 14:05
وااااااااااااااای واااااااااای چیپس نده گلم.
شاپرک مامی
پاسخ
خیلی نمیدم بهش مرسی از تذکرتون خاله
مامان فدیا
4 تیر 94 9:58
عزیزم طوطی کوچولو که انقدر داری با مامان همکاری میکنی که زودی از دست پوشک راحت بشی
مامان پانیسا
22 تیر 94 13:38
جالبه نی نی هامون هم سنن تقریبا
شاپرک مامی
پاسخ
اره عزیزم